Produkt dnia
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wyślij maila pod tytułem reklamacja na adres shop@slodkiedodatki.pl. Treść maila powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na własny koszt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

P.P.H. APIMAR Marzanna Marcinkowska
Żerdź 120
24-103 Żyrzyn
tel. 601379204

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, powiadom nas o tym wcześniej i wyślij produkt na własny koszt na nasz adres: 

P.P.H. APIMAR Marzanna Marcinkowska
Żerdź 120
24-103 Żyrzyn
tel. 601379204

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium